Jedes Tierinserat geprüft - Dem Tier zuliebe

Reitbeteiligung zu vergeben im Thurgau

Tierinserat 38286816.03.2024Reitbeteiligung, Pflegepferd
Reitbeteiligung zu vergeben im Thurgau
Beschreibung
Halli Hallo
Mir sueched Verstärchig...
Mir sind e jungs ufgstellts Team vo drü ritbegeisterte Fraue.
Es wär eh Ritbeteiligung uf zwei Sportross z vergeh. En super usbildete 14 jöhrige Dressurwallach und eh äh älteri Stuete mit viel go.
Mir sueched er 100 % zueverlässigi Person wo gern 2-3 mol id Wuche regelmässig chunt go rite. Täg noch absproch.

Mir Erwartet vo dir:
- Ehrlichkeit, Teamfähigkeit und Sorg zum Material sowie zu de Ross
- Mind. 16 Johr alt
- söttsch mobil si (Auto, Töffli, E-Bike etc.)
- Freud 1-2 x im Monet Rittstund z neh. (Dressur- oder Gymnastikstund)
- Pferdeverständnis und ä fini Hand
- Versicherig «Reiten fremder Pferde»
- Nöd über 70 kg will beidi Ross kei Gwichtsträger sind
- Kostebeteiligung und Bereitschaft zum im Stall mitzhelfe und Ferievertretig z mache
- Au mol mithelfe die Pony zbeschäftige
- Sattel- und Wetterfest do mir ih zimli jedem Wetter go ritte gönd «Es git kei schlechts Wetter nume schlechti Kleider»
- Brevet wär vo Vorteil

Was mir chönd büte:
- Zwei super Sportross
- Guets Rittgländ (mir gönd in allne GGA)
- Super tolls Team
- Dressur- sowie Gymnastikstunde
- Longier- und Laufbandarbet
- Sehr guets Material
- Familiäre Privatstall (Offestall)

Beidi Ross sind sehr Verkehrssicher und sind weder Bocker no Stiger no Ross wo eifach los renned. Eh chlises Gümpli wills freud hend oder eh Gspenstli im Wald gsehnd chunt sehr sehr selte vor.
Mir sind uf öppert Zueverlässigs ahgwisse well mir immer mitenand d.hl sZweite ritet. Die Zwei lönd sich nöd vonenand trenne. Mir freued üs au immer uf en gemeinsame Höck wo mo au gern mol als Team verschiedni Sache bespreched oder zäme öpis unternehmed.

Bisch du motiviert zum im Ritsport witter z cho, offe für neus und für eh jungs Team? Denn meld di doch gern bi üs. Wenn du froge hesh dörfsh du die au jeder zit ungeniert stelle.

Mir würed üs sehr freue vo dir z ghöre.
Preis
CHF 150.00
Bild 1: Reitbeteiligung zu vergeben im Thurgau Bild 2: Reitbeteiligung zu vergeben im Thurgau

Weitere Reitbeteiligung, Pflegepferd Kleinanzeigen Schweiz

Reitbeteiligung in Reinach AG
Ich suche für meine Vollblutaraber eine gute Reiterin in Reinach AG, welche Lust hätte 1-2 mal pro Woche zu kommen. Hauptsächlich wird im Gelände geritten, es ist aber auch möglich in die Halle mitz…
Biete Reitbeteiligung / Pflegebeteiligung 6056 Kägiswil Für meinen grossen 173cm sowie sehr sensiblen 19jährigen Wallach - Im Umgang ein echter Goldschatz aber unter dem Sattel nicht ganz einfach. Du…
Biete Reitbeteiligung in Bülach / Höri im ZH-Unterland
Ich biete Reitbeteiligung auf einer 12-jährigen Stute. Ich suche jemanden für 2 bis 3mal. Tage flexibel KB verhandelbar. ausreiten und Boden Arbeit. kein springen! bitte keine Anfänger und ab 18 Jahr…
Reitbeteiligung für 2 Pferde und 1 Pony in Hettlingen ZH
Wir suchen für unsere 2 älteren Pferde und 1 Pony Reit- oder Spazierbeteiligungen. Es wäre schön, wenn zwei oder drei Personen zusammen Freude hätten mit unseren Pferden gemütliche Ausritte zu mache…
Tolles Pflegepferd in Safenwil AG
Liebe Pferdefreunde Ich suche für meine sehr liebe und aufgeweckte Welsh Pony Stute eine zuverlässige Pflegebeteiligung, welche mit ihr 1x-2x unter der Woche sowie während Ferienvertretungen am Boden…